با حضور آیت الله عابدی؛

نشست کارشناسی مذهبی سریال ۳۰ قسمتی حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور کارشناسان دینی و عوامل این سریال در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست بررسی سه قسمت دوم فیلمنامه سریال حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور آیت الله احمد عابدی به عنوان کارشناس مذهبی این مجموعه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد مشاور تولیت آستان بانوی کرامت، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر، مجتبی امینی تهیه‌کننده مجموعه حضرت معصومه سلام الله علیها و رسولپور نویسنده این مجموعه در سالن جلسات ساختمان کریمه حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این نشست برخی منابع روایی فیلمنامه از نظر سندی و دلالتی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و تأکید شد در رابطه با این اتهام که شیعیان، ائمه(ع) را در حد خدا می‌دانند پاسخ های مناسب ارائه شود.

امینی نیز در این نشست با اشاره به مراحل پایانی فیلمنامه حضرت معصومه سلام الله علیها از آغاز پیش تولید این سریال در اوایل مردادماه خبر داد و گفت: در این مرحله در زمینه آماده سازی زیرساخت‌ها و اینکه در چه استان‌ها و کشورهایی باید دکور زده شود و طراحی نقشه راه مراحل تولید اقدامات لازم صورت می گیرد.

تهیه کنند سریال حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: با توجه به اینکه کارهای تاریخی زمانبر، سخت و سنگین است پیش‌بینی می‌شود ساخت این سریال چند سالی زمان ببرد و برنامه ریزی شده است که هرچه سریعتر و بدون وقفه کار تولید پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

پاسخ دهید