استاد احمد عابدی در

امام جمعه هدایت‌گرجامعه است و بر او واجب است به گروههایی که خداوند با نام خود از آنها یادکرده و به همه مردم کمک کند.

استاد احمد عابدی در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر «پرند» رباط کریم:

امام جمعه هدایت‌گرجامعه است و بر او واجب است به گروههایی که خداوند با نام خود از آنها یادکرده و به همه مردم کمک کند.

در مسیر قرب الی‌الله مراقبت کنیم ازهمه نمازهابه ویژه نماز جمعه که امام خمینی(ره)هم برآن تاکید داشتند.

زینت جامعه اسلامی یعنی امام جماعت، یعنی امام جمعه و پیشنماز یعنی کسی که رهبری سیر و سلوک مردم بسوی خداوند را بر عهده دارد و به آن زینت جامعه اسلامی می‌گویند.

خداوندچهار گروه رابه نام خود یاد می‌کند وآنها را از خود دانسته است، ابتدا کسی که به خدا قرض می‌دهد یعنی فقیر، خداوند آنقدر 👈جایگاه فقیر را در نزد خود عزیز میداند که احسان و نیکوکاری به فقیر را احسان به خود می‌داند.
درهمین مسیر یکی از مراجع تقلید هر وقت میخواهد فقیر را کمک کند دست فقیر را می‌بوسید واین از ارزشهای انسانی است که خداوند به آن توجه ویژه دارد.

خداوند دومین گروهی راکه با نام خود میخواند مریض است، و می پرسد به عیادت من نیامدی، مگر نشنیدی فلانی مریض بوداگر به عیادت مریض می‌رفتی به عیادت من می‌آمدی.

خداوند سومین گروهی راکه بانام خود می‌خواند گرسنه است ومی‌فرماید اگر گرسنه بود به اوکمک میکردی من را سیر می‌کردی واگرتشنه بود سیراب کردی من راسیراب کردی و کلا فقیر، مریض، گرسنه وتشنه از من هستند.

خداوند در مورد نابینا هم همین مسأله را دارد و با همین نگاه خدمت به نابینا یعنی خدمت به خود مردم و مسئولان رابه کمک و احسان دعوت می‌کند.

امام جمعه هدایت‌گر جامعه است و بر او واجب است به این دسته‌هایی که خداوند با نام خود از آنها یاد کرده و همه مردم کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی که امروز به عنوان امام جمعه جدید پرند معرفی شدند از افتخارات جانبازان هستند، انسانی عالم، دانشمند، فرهیخته و اهل قلم، صاحب کتاب هستند، از اساتید و افتخارات حوزه بشمار می‌روند. این ایثار و فداکاری ایشان است که پذیرفتند در پرند خدمتگزار مردم باشند، ان‌شاالله آنچه که مورد رضای خدا، امام‌زمان(عج) و مردم است محقق شود.

معارفه امام جمعه جدید پرند